Sale

Kala Cinta Menggoda

Tiga Siti yang saling berbagi cerita. Siti Saleha a.k.a Tiha, pandai bergaya dan seksi. Pantang melihat lelaki 3K - karier, kaya-kumis. Sementara Siti Nurbaya a.k.a Tiya pula berperwatakan tomboi. Rambut pendek ala 'Mitha The Virgin' artis seberang, idolanya.

Gadis yang tidak gemar mendekati lelaki tetapi tidak bermakna dia anti-lelaki. Si bongsu, Siti Raihana a.k.a Tina pula sopan santun dan lemah gemalai orangnya namun kadangkala menggelabah tidak bertempat. Penampilannya cukup muslimah. Ada duda yang ingin mendekatinya. Siapakan yang mampu menggoda hati untuk mendapatkan cinta tiga Siti ini?

"Faham pun anak-anak mak. Habis bila lagi mak nak tengok kau orang semua bawa calon ni. Mana bakal-bakal menantu mak? Teringin jugak mak menepung tawar kau orang atas pelamin. Teringin juga sambut menantu. Teringin nak bercucu-cicit. Teringin pulak mak menikah sekali lagi. Aik! Salah! Bukan mak nak menikah lagi. Habis itu bilanya masa itu tiba?" - Mak Cik Siti Ayu

"Amboi... cakap memang senang. Lidah tak bertulang memang mudahkan bermadah apa sahaja. Tiada perempuan lain konon. Tiada isteri yang didamba konon. Habis itu sampai beranak tiga orang anak itu... apa! Bercinta bagai nak rak dengan Tiha pulak. Bang... gunung itu tak mungkin lari. Abang itu yang Tiha takut lari. Huh!" - Siti Saleha

"Engkau boleh tak jangan sentuh-sentuh bab penampilan aku. Ada aku pernah kata penampilan engkau. Ada aku kata baju engkau tiap hari macam tak cukup kain aje aku tengok. Jolok sana, jolok sini. Kadang macam nangka bungkus pun ada. Macam badut sarkas pun iya. Tak adakan? Tapi aku cakap semua itu dalam hati sahaja. Tak tegur-tegur hadapan kau pun." ~ Siti Nurbaya

In stock
SKU
978-967-034-238-2
Now Only RM 16.92 Regular Price RM 19.90
Halaman: ~528 mukasurat
More Information
Publisher Buku Prima
Write Your Own Review
Only registered users can write reviews. Please Sign in or create an account