Sale

[JPG] Aku Dah Kurus + Resipi Diet Sihat + Makan Nasi Turun 10 Kg

PROMOSI JUALAN PECAH GUDANG! HANYA RM50 SAHAJA! JIMAT RM40!

Aku Dah Kurus     

Harga Asal: RM38

Senangnya nak kurus kan? Makan apa yang kau nak makan, lepas tu telan aje ubat kurus yang berlambak-lambak dijual di pasaran. Tadaaa... DAH KURUS! Tak payah bersenam pun. Kau rasa? JANGAN HARAP!!! Kau dah sumbat macam-macam dalam badan kau selama berpuluh-puluh tahun, lepas tu kau harap nak KURUS dalam masa 3 bulan?

Memang taklah! Ini bukan kisah Aizat seorang. Ini kisah suka duka 88 individu yang pernah melalui fasa kegemukan itu. Bermacam-macam cara mereka lakukan, beribu-ribu ringgit mereka habiskan semata-mata untuk kurus, tetapi hasilnya kurang memuaskan. Suka atau tidak, terimalah hakikat bahawa hanya dengan menjaga makan, bersenam, di samping disiplin yang tinggi sahaja mampu mengubah anda. Tanpa semua ini, jangan mimpilah nak kurus dan sihat!

Resipi Diet Sihat    

Harga Asal: RM26

Mengandungi 30 resipi diet yang sihat dan rendah kalori. - Terdapat pembahagian resipi seperti nasi, mi, pasta, lauk dan roti. - Terdapat info dan tip tentang kalori makanan yang diambil.
 
Walaupun resipi yang dipaparkan adalah resipi diet, tetapi pembaca masih berpeluang menikmati makanan kegemaran seperti nasi, pasta dan roti. - Diolah dan dihasilkan oleh jurulatih penurunan berat badan.
 
 
Harga Asal: RM26
 
Ada cara yang betul untuk anda mengamalakn diet tanpa ucap selamat tinggal pada nasi. Buku Makan Nasi Turun 10kg merupakan panduan yang lengkap bagi anda yang ingin mengamalkan diet sihat.

Terdapat pelbagai menu nasi yang dimasak secara sihat dengan kuantiti yang betul. Terdapat beberp menu lauk yang sesuai untuk dimakan bersama nasi. Diselitkn juga info yang berguna untuk rujukan pembaca.

 

 

In stock
SKU
JPGDIET
Now Only RM 50.00 Regular Price RM 90.00
More Information
Publisher Karangkraf
Write Your Own Review
Only registered users can write reviews. Please Sign in or create an account