Sale

Gulai Siput Daun Kaduk

Walaupun Dwen seorang anak yang dibesarkan dalam suasana yang serba mewah, namun dia tidak memerlukan semua itu.
Out of stock
Only 0 left
SKU
978-967-86-0526-7
Now Only RM 10.00 Regular Price RM 27.00
Walaupun Dwen seorang anak yang dibesarkan dalam suasana yang serba mewah, namun dia tidak memerlukan semua itu. Dia rimas dan lemas! Mamanya, Datin Rodziah tidak habis-habis mahu menjodohkannya dengan Karina tu. Gadis itu langsung tidak memenuhi kriterianya. Terasa pula dirinya diperdagangkan oleh keluarga hanya kerana ingin memperluaskan empayar perniagaan. Apa sahaja kemahuan mamanya, dia perlu turuti. Argh, bosan! “Mama tak nak dengar apa-apa alasan Dwen lagi. Mama nak Dwen minta maaf dengan Karina dan bawa dia pergi dinner di tempat yang selesa dan sesuai dengan martabatnya.” - Datin Rodziah ‘Martabat? Martabat apa yang sedang diperjuangkan ni? Kalau bercakap tak ada sopan, pakai baju tak cukup kain, muka dah macam badut, rambut yang asal hitam diwarnakan merah… masih adakah martabat dia ni sebagai orang? Aku nampak macam kambing je...’ - Dwen Dwen nekad. Dia mahu mencari calon isteri yang betul-betul menepati cita rasanya. Dia perlu memikirkan masa depannya. Namun, timbul pula idea gilanya. Calonnya harus pandai memasak makanan kegemarannya – Gulai Siput Daun Kaduk!
More Information
Publisher Alaf 21
Write Your Own Review
Only registered users can write reviews. Please Sign in or create an account