0 item(s)

You have no items in your shopping cart.

Contoh: Asam Pedas atau Damya Hanna.

Product was successfully added to your shopping cart.

Sila Tinggalkan Pesanan Cinta

Be the first to review this product

Quick Overview


ISBN: 978-967-86-0882-4
KELUARAN: OKTOBER 2018
PENULIS: MONIRALILY
Previous

Regular Price: RM 26.00

Special Price RM 18.20

Availability: In stock

30% OFF Diskaun

* Required Fields

Regular Price: RM 26.00

Special Price RM 18.20

Previous


Details

Aku boleh menjadi pendengar setia waktumu,
Tetapi untuk hari-harimu,
Aku perlukan sebuah cinta...

Perkenalan Zuhar Izqi dengan seorang gadis bernama Ismira Liyana membuatkan Zuhar jatuh cinta buat kali kedua, begitu juga dengan Ismira. Mereka berdua bercinta, tetapi mendapat halangan daripada Fareed, Rina dan kedua-dua orang tua mereka sendiri. Fareed mahukan Ismira, manakala Rina juga mahukan Zuhar sedangkan Fareed dan Rina merupakan pasangan kekasih.

Pelbagai kisah menarik berlaku ketika Ismira bersetuju untuk bekerja di ZI Kafe. Jejaka kacak bernama Hazim menaruh hati kepada Ismira. Hari berganti hari, bekas tunang Zuhar, Usyarita datang kembali merebut cinta Zuhar.

Makna dalam mengenal erti cinta adalah berkorban demi insan yang disayangi dan melepaskan apa yang bukan mereka miliki. Siapakah yang perlu mengalah dan siapa pula yang akan menang dalam cinta?

“Kita dah bincang pasal hal ni, kan? Cincin tu pun, tanda detik pengenalan kita. Memang ia terlalu awal, tapi kita boleh mencuba. Jodoh tak pernah salah alamat.” –Zuhar Iqzi

“Sampailah satu tahap, saya terfikir yang saya tak patut cintakan awak. Saya patut setia dengan arwah Hamir. Tapi sampai bila saya nak meratap kehilangan yang saya hadapi?” –Ismira Liyana

“You ni Mira, dah banyak berubah. Dulu, you tak macam ni pun? I dah buat yang terbaik untuk you, tapi susah sangat nak yakinkan you. I ni dah banyak terasa hati dengan you. Hati I bengkak, you tak ambil tahu pun!” -Fareed

Product Tags

Use spaces to separate tags. Use single quotes (') for phrases.

  1. Be the first to review this product

Write Your Own Review

Only registered users can write reviews. Please, log in or register

Dapatkan Promosi Terkini

Jom jenguk kami!
Kumpulan Media Karangkraf, 

Lot 1, Jalan Renggam 15/5,
Off Persiaran Selangor,
Seksyen 15, 40200 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.

03-5101 7480

[email protected]

WhatsApp Kami

Tiada perbankan online? Jangan risau! Whatsapp kami untuk pembelian secara mudah!

Isnin - Jumaat

9.00pg - 5.00ptg

019-229 7227

Copyright Kumpulan Media Karangkraf. All Right Reserved.