0 item(s)

You have no items in your shopping cart.

Contoh: Asam Pedas atau Damya Hanna.

Product was successfully added to your shopping cart.

Dendam Aduka

Be the first to review this product

Quick Overview

ISBN: 978-967-446-468-4
HALAMAN: 512
KELUARAN: OGOS 2018
PENULIS: FAIZUL RAHIM
Previous

Regular Price: RM 30.00

Special Price RM 25.50

Availability: In stock

15% OFF Diskaun
Previous


Details

Janji terpateri, jangan pernah didustai!

Hanya kerana terkhilaf dalam memilih kawan, Syafa terheret dalam kancah sebuah dendam yang tersimpan puluhan tahun lampau. Tidur malamnya yang sering didatangi oleh mimpi-mimpi seorang wanita bernama Suraya, cukup membingungkannya. Rupa-rupanya, mimpi-mimpi itu telah membuka pekung sebuah kisah lampau yang sengaja dipadamkan daripada memori kehidupan Syafa oleh ‘seseorang’.

Ammar, rakan baik Syafa menyedari perubahan Syafa. Dia cuba membantu. Tetapi, entah di mana silapnya. Semakin dia mencuba, semakin Syafa menjauh daripadanya. Kemunculan Nizam semakin meruncingkan lagi kedinginan hubungan antara Syafa dan Ammar.

Dalam diam, dendam mula bersemai mekar dalam hati. Ada hati yang terluka dalam diam. Permainan bermula. Aduka hanya memerhati ‘drama’ yang sedang dimainkan. Dia tahu, kini tugasnya perlu diselesaikan segera. Dia yakin, sejauh manapun ‘pendusta’ itu melarikan diri, akhirnya pasti tersungkur bersujud memohon ‘keampunan’ daripadanya.

Antara sahabat dan janji, Syafa hampir-hampir tewas. Apa kaitan Syafa dengan Aduka? Mengapa pula Ammar mengkhianati sahabat baiknya sendiri?

“Jangan sentuh akulah! Apa salah aku pada kau? Sampai sekarang, kau masih ganggu hidup aku. Pergilah kau dari sini! Aku rayu pada kau. Tolonglah!” - Syafa

“Pasti kau kenal siapa Suraya, kan? Aku yang bantu keluarganya dan membatalkan perjanjian mengarut dengan keluarga kau. Kerana mereka berdua iblis. Dan begitu jugak dengan kau. Manusia tak seharusnya bersekutu dengan iblis.” - Fateh

“Kita tak boleh biarkan ayah macam tu aje, long. Sampai bila? Ayah tu Imah tengok dah macam mayat hidup.” - Fatimah

Product Tags

Use spaces to separate tags. Use single quotes (') for phrases.

  1. Be the first to review this product

Write Your Own Review

Only registered users can write reviews. Please, log in or register

Dapatkan Promosi Terkini

Jom jenguk kami!
Kumpulan Media Karangkraf, 

Lot 1, Jalan Renggam 15/5,
Off Persiaran Selangor,
Seksyen 15, 40200 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.

03-5101 7480

[email protected]

WhatsApp Kami

Tiada perbankan online? Jangan risau! Whatsapp kami untuk pembelian secara mudah!

Isnin - Jumaat

9.00pg - 5.00ptg

019-229 7227

Copyright Kumpulan Media Karangkraf. All Right Reserved.